Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere

Hotel Piccadilly de 3 stele este amplasat în centrul stațiunii Mamaia, la doar 150 de metri distanță de malul Mării Negre.

REGULI GENERAL VALABILE PENTRU OASPETII HOTELULUI

• Va rugam sa respectati intocmai regulile precizate ca obligatorii in complexul hotelier regulile de igiena personala si masurile de protectie, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta complexului.
• Va rugam sa respectati, faptul ca, in incinta complexului, in spatiile comune, purtatul mastii este obligatoriu.
• Va rugam sa utilizati dezinfectantul pentru maini, pus la dispozitie, in spatiile comune ale complexului.
• Pentru protectia dvs, a angajatilor si a celorlalti oaspeti, pe durata sejurului, recomandam sa se evite frecventarea altor spatii aglomerate, in alte locatii sau sa aveti contacte cu persoane necunoscute, dupa care sa reveniti in complexul hotelier.
• La sosirea in hotel trebuie sa va supuneti regulilor instituite privind verificarea temperaturii, respectarea distantei minime de 1.5m, de completare a fisei de anuntare a sosirii si a declaratiei pe proprie raspundere/ chestionarului privind starea de sanatate personala.
• In cazul in care va simtiti rau, va rugam sa ramaneti in camera si sa instiintati de indata receptia. Orice probleme de sanatate trebuie comunicata de indata receptiei, urmand sa se stabileasca cu managementul procedura de urmat.
• In functie de gradul de ocupare si de normale de distantare sociala impuse in spatile publice, servirea meselor ar putea fi asigurata in serii, la intervale orare diferite.
• La aceeasi masa se pot aseza 4 persoane care ocupa aceeasi camera in hotel si care fac parte din aceeasi familie ( dar nu mai mult de 6 persoane).
• Micul dejun va fi servit la masa de catre ospatari, oaspetele avand mai multe optiuni prestabilite.
• Va recomandam sa faceti rezervare din timp pentru mesele principale (dejun, cina) pentru a evita sa asteptati sa se elibereze o masa.
• Sa acceptati ca noile proceduri de lucru impun reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes.
• Liftul se va utiliza numai daca este necesar, se va evita urcarea in lift cu persoane cu care nu impartiti aceeasi camera. La iesirea din lift oaspetii sunt sfatuiti sa utilizeze gelul dezinfectant pus la dispozitie.

Orice modificare sau cerinta noua care va fi emisa de catre autoritati in perioada urmatoare, va fi adaugata acestui regulament si transmisa catre oaspeti.

In speranta unei sederi cat mai confortabile, echipa hotelului Piccadilly va asigura intreg suportul si va multumeste pentru ca ne sunteti oaspeti!

Hotel Piccadilly de 3 stele este amplasat în centrul stațiunii Mamaia, la doar 150 de metri distanță de malul Mării Negre. Aici vei găsi o adevărată oază de relaxare verde, cu gazon scurt, copaci atent tunși, băncuțe și alei pietruite. Hotelul are o localizare excepțională fiind aproape de majoritatea atracțiilor turistice din stațiunea Mamaia. Pe o rază de 250 de metri se află zona Cazino cu terase, restaurante, cluburi, magazine, piațetă, bancomat, telegondolă, farmacie și terasa cu muzică live. Cu toate acestea, Hotel Piccadilly se află departe de zgomotul stațiunii, fiind situat pe partea cu lacul Siutghiol, într-o oază de verdeață.

Descriere camere:
Camerele duble sunt dotate cu instalatie climatizare, control acces, ferestre termopan prevazute cu plasa anti- insecte; TV LED cu televiziune prin cablu, racitor, balcon, baie cu dus, seif; internet wireless gratuit.
Apartamentele sunt formate din living cu chicineta si o canapea extensibila si dormitor matrimonial si au aceleasi dotari ca si camerele duble.

Pentru camerele cu vedere la lac se va achita la receptie un supliment de 25 Lei/ noapte/ camera, in functie de disponibilul din momentul cazarii.

Descriere facilitati:
In anul 2019, hotelul a intrat intr-un amplu proces de modernizare si reconfigurare. Ca urmare a implementarii proiectului, hotelul dispune de 155 camere duble si 17 apartamente, spatii de cazare clasificate la categoria 3 stele.
Dotari generale: restaurant cu o capacitate de 240 de locuri, terasa cu vedere spre lac ce poate gazdui pana la 100 de persoane, sala de conferinte cu o capacitate de 80 de locuri si dotari complete, bar de zi, parcare si loc de joaca pentru cei mici.

Servicii suplimentare oferite turistilor - fara plata:
- informatii privind prestarea unor servicii, mijloace de transport, spectacole, starea vremii;
- trezirea clientilor la ora solicitata;
- pastrarea obiectelor de valoare in seif;
- transmiterea de mesaje;
- predarea si expedierea corespondentei clientilor; expedierea prin “retur” la domiciliu a scrisorilor
sosite dupa plecarea clientilor;
- acordarea de medicamente si materiale sanitare in cadrul primului ajutor in caz de accidente;
- comenzi pentru taximetre;
- oferirea de material de propaganda si informare turistica.

Politici:
Regulament
- Fiecare oaspete are obligatia la check in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie sa se legitimeze. Nu este suficient un act de identitate pentru o camera dubla. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte identitate.
- Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face in spatiile amenajate in fata hotelului, in limita disponibilitatii. Pentru a evita blocajele din parcare oaspetii sunt rugati sa lase numarul masinii si numarul de telefon la receptie.
- NU ESTE PERMIS in interiorul hotelului accesul cu animale de companie!
- Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
- In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv pastrarii bauturilor miniaturale, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici.
- Hotelul dispune in fiecare camera de casete de valori cu introducere de cod personal. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia hotelului nu raspunde de
obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior proprietatii.
- Nu este permisa parasirea spatiilor alocate servirii meselor, de tip bufet, cu bauturi sau produse alimentare.

Servicii masa:
se acorda in Restaurantul hotelului, categoria 3 stele, mic dejun bufet suedez, pranzul si cina in sistem fisa cont.
Valoarea mesei cuprinsa in catalog este:
Mic dejun = 40.00 Lei / zi / persoana;
Pranz = 75.00 Lei / zi / persoana;
Cina = 75.00 Lei / zi / persoana.

Servicii masa copii (pranz sau cina):
- copiii 0- 11.99 ani 35.00 Lei/ zi/ copil;
- copiii peste 12 ani 100% tarif adult.

Facilitati copii:
(in camera cu 2 adulti):
Capacitate maxima: 2 adulti si 2 copii 0- 11.99 ani sau 2 adulti si 1 copil 12-17.99 ani.
- copiii cu varsta cuprinsa intre 0-6.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun, fara pat suplimentar asigurat;
- copiii cu varsta cuprinsa intre 7-11,99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar asigurat, si achita mic dejun integral;
- copiii cu varsta peste 12 ani achita obligatoriu pat suplimentar si mic dejun integral.
Patul suplimentar reprezinta 50% din valoarea unui loc de cazare.

Locatie